-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mer om USA-VW
Volkswagen fortsetter å slippe teasere på den nye bilen som skal bygges i og for USA.
Vi har tidligere fortalt at Volkswagen ikke bare skal bygge en ny fabrikk i Chattanooga, Tennessee. De skal også konstruere en spesiell bil som skal bygges eksklusivt der, og som er rettet spesielt mot det amerikanske markedet.
LES MER OM: Folkebil for USA
De tegningene vi viser i dag er så ekstremt corporate-VW, at det kan virke som de insisterer på å fortelle at bilen er designet i Wolfsburg, og ikke i California.
Men det eneste de forteller i klartekst, er egentlig at bilen vil ha 30-40 prosent felles deler med Jetta, og at den vil starte på rundt 20.000 dollar. Et produksjonsmål på rundt 150.000 biler årlig blir også antydet.
Det er ikke sagt et ord om hva bilen skal hete (spar oss for Santana, please!), men fremdeles later det til at den skal bli større enn Passat.
Bilen vil bli lansert på Detroit-utstillingen i januar og komme i salg i tredje kvartal 2011. Da er også 1 milliard investeringen i Tennessee ferdigstilt.