-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Folkebil for USA
Ikke før hadde vi nevnt at VW designer en egen USA-bil, så sender fabrikken oss den første offisielle skissen.

Volkswagen bygger en ny fabrikk i fagforeningsfattige Tennessee, nærmere bestemt i Chattanooga. Om halvannet år skal de første nye bilene trille av båndet der, og det blir Folkevogner som først og fremst er beregnet på amerikanerne.
1 milliard dollar investerer tyskerne i dette nye anlegget, og bilen som skal komme derfra blir nok en typisk amerikansk mellomklasse-limo.
På tegningen ser det ut som en mellomting mellom Passat og Phaeton, og det er vel sannsynlig at konstruktøren har lagt modellen i segmentet litt under Passat – ellers hadde det nesten ikke vært vits i med en ny modell.
LES OGSÅ: VW - Verre enn ventet
Bilen er faktisk så ny at den ennå ikke har fått noe navn. Den omtales bare som NMS, New Midsize Sedan.
Kapasiteten skal bli på 150.000 slike biler per år (som er litt under kapasiteten til både BMWs og Mercedes’ amerikanske fabrikker) og VW regner med en dieselandel på 30 prosent – høyt til USA å være.
Prisen vil nok ligge et sted midt mellom Passat og Jetta – begge disse modellene ser for øvrig ut til fortsatt å bli solgt i USA.