-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Neste nye Beetle på kornet
Det er gått 12 år siden Volkswagen lanserte sin New Beetle. Nå står en ny generasjon snart klar.
Nå er ikke 12 år mye sammenlignet med den originale Bobla, den holdt det gående i over 60 år fordelt på 15 typenummer. Men i dagens bilverden er det uvanlig at modeller lever over 10 år.
Trolig kommer en ny modell i salg fra 2012, og dermed kan vi nok forvente å høre mer om denne på en av de første bilutstillingene i 2011, Detroit i januar eller Genève i mars. Den vil ikke bli kalt New New Beetle, kanskje rett og slett bare Beetle.
Produksjonen av dagens modell startet i 1998, og allerede påfølgende år hadde den sin salgstopp med over 83.000 biler bare i USA.
Golf-basert
Den delte plattform med den tidens Golf, og det er jo i seg selv en pekepinn på at bilen er overmoden for modernisering.
På bilen Carparazzi har fanget har Volkswagen montert modifisert front og hekk fra dagens modell for å lure spionfotografer, men resten er umaskert.
MIMRESAK: Ingen luft i Bobla mer
Våre kilder forteller om en bil som vokser i lengde men blir noe lavere enn dagens. For et års tid siden røpet Volkswagens USA-sjef den gang (nå Volvo-sjef), Stefan Jacoby, at den nye modellen skulle få mer bakseteplass og appellere mer til maskuline kjøpere.
På motorfronten har jo Volkswagen nok å velge mellom, her i Europa vil utvilsomt kompakte bensin- og dieselmotorer bli mest populære. Innen 2012 fins nok også hybride drivlinjer tilgjengelig fra VW-familien.