-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Petter Solberg på fisketur
Det ble i forrige uke antydet at en avklaring om Petter Solbergs mulige overgang til Subaru skulle komme i dag. Så langt har ingen representanter for de involverte partene villet uttale seg offisielt, verken Ford, Subaru eller Petters managere brødrene Hellum.
Dette er et klart signal om at forholdet mellom unge Solberg og Ford ikke er det beste om dagen. Hvis det nå går mot en avtale mellom Petter og Subaru for neste år, noe som virker ganske klart, er vel sannsynligheten stor for at den unge Spydeberg-ekspressen har kjørt sitt siste løp i Ford Focus WRC.
Lojalitet var hovedgrunnen til at Petter ble værende i Ford, sa han nylig. Ford ga Petter en gylden mulighet ved å slippe ham inn som 3.fører i teamet for snart to år siden. Han la ikke skjul på at Subaru hadde fristet med fet kontrakt, men Petter ville være læregutt i ett år til, noe han selv mente han hadde godt av grunnet manglende trening på asfalt.
I løpet av 2 uker er så plutselig forholdet til lojalitet visket helt ut. Var det fristelsen om fet lønn som ble for stor? Uansett om Petter blir i Ford eller går til Subaru, blir det spennende å følge et norsk håp i rally-VM. Men, som sagt, velger han Subaru er jeg redd spenningen er over for denne sesongen.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no