-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mazda med heftig 6er
Mazda har laget en potent famile-racer basert på sin 6er. Med 260 hester og drift på alle fire møter den Evo VIII og Impreza WRX.
Den potente familiebilen er utstyrt med en 2,3-liters turbomotor som yter 260 hester. Den har en nesten flat dreiemomentkurve mellom 2000 og 4500 omdreininger som topper seg på 380 Newtonmeter ved 3000 o/min. Akselerasjonen er treg i forhold til de to japanske konkurrentene, men 0 til 100 på 6,6 sekunder vil nok tilfredsstille de fleste familiefedre.
Bilen har et elektronisk system som fordeler kreftene mellom for- og bakaksel etter behov. Til sammen er det foretatt 120 endringer i karosseri og hjulopphengning fra den originale sedanen. Fjærer og dempere er av det sportslige slaget og 17-tommers bremser setter stoppegenskapene i relasjon til bilens muskler.
Eksteriøret er tro mot den vanlige Mazda6, men viser likevel at dette er Mazda utenom det vanlige. Innendørs finner vi lærtrukne sportsseter, aluminiumspedaler og instrumenter med røde visere på sort bunn.