-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BioDiesel bra for så mangt
Peugeot i Danmark har undersøkt hva slags effekt bruk av biodiesel har på deres biler. Resultatene er oppløftende.

Det er danske ErhversBladet som bringer resultatene fra en undersøkelse foretatt av Peugeot i Danmark. Testen strakk seg over tre måneder høsten 2006 hvor ni biler ble kjørt av 22 forskjellige sjåfører.
Man har lenge visst at biodiesel kan være positivt for miljøet gjennom lavere utslipp av CO2 (fra kilde til hjul). At drivstoffet også påvirket andre egenskaper i positiv retning, var derimot ukjent for de fleste.
I den danske undersøkelsen er HDI-bilene kjørt på 30 prosent innblanding av biodiesel i vanlig diesel (B30). Drivstoffet ble mikset av Statoil mens Peugeots teknikere sto for testingen. Biodieselen er fremstilt av dansk rapsolje.
På en Peugeot 407 HDI økte motoreffekten med hele 6,9 % ved bruk av B30. Motorene ble mer stillegående og bilene kunne i snitt kjøre fire prosent lenger på hver tanking. I tillegg ble CO2-utslippet på en dieselbil uten partikkelfilter redusert med hele 36 %.
Et dansk konsortium er i ferd med utvikle produksjonsteknikk for biodiesel basert på rester fra dyreslakt. Innen årets utgang regner de med at dansker kan helle miljøvennlig andregenerasjons diesel i tankene sine.