-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nissan med selvfiksende lakk
Det lyder nesten som en aprilsnarr når Nissan forteller at de har klart å fremstille en selvreparerende klarlakk. Men siden vi er midt i desember velger vi å tro på dem.
Scratch Guard Coat er betegnelsen på den nye oppskriften som skal fjerne riper inklusiv de forårsaket av vaskemaskiner, off-road kjøring og negler.
Den nye klarlakken har en elastisk overflate som skal vende tilbake til sitt opprinnelige utseende i løpet av alt fra en dag til en uke, avhengig av klima og dybden på ripene.
Den vannavstøtende lakken har vesentlig større motstandsdyktighet mot riper enn tradisjonell klarlakk. En bil med Scratch Guard Coat er fem ganger mer motstandsdyktig mot striper fra en vaskemaskin enn konvensjonell lakk.
Spesiallakken er aktiv i ca tre år og vil bli lansert på en SUV som står foran en liten overhaling i nær fremtid.