-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ingen vil selge Think
Ingen vil selge Think. Nå har den eneste forhandleren trukket seg etter mindre enn to måneder. Dermed er det ikke en eneste forhandler for Think i Norge.

Det er usikkerheten rundt Thinks fremtid og faren for fremidig garantiansvar som er årsaken til at RøhneSelmer har sagt fra seg agenturet. Eller lagt det på is, som de selv uttrykker det.
Den etablerte Ford-forhandleren skulle selge bilene fra utsalg i Oslo og Sandvika og ville satse stort. De startet opp 17. november – men nå er det slutt.
Flere andre bilforhandlere er også spurt om de vil selge Think. Alle har sagt nei takk. Dermed står Think nå helt uten norsk forhandler.
Listefyll
Ledelsen i Think har lenge påstått at kunder står på lange ventelister for å sikre seg bilen. Det var snakk om flere tusen navn.
Men da RøhneSelmer kontaktet ca 500 personer som hadde skrevet seg som interessert på en liste, var det nesten ikke en eneste som var interessert i å kjøpe elbilen med en pris på rundt 200.000 kroner. I tillegg må man leie batteriene i bilene med et beløp på over 1000 kroner måneden.
Og tiden arbeider ikke akkurat i favør av Think nå som stadig flere av de etablerte bilprodusentene kaster seg på elbil-bølgen. Man kan vel trygt si at de ikke har kjent sin besøkelsestid.