-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota vurderer fjerde merke
Toyota har ambisjoner om å bli verdens største bilprodusent. Nå vurderer de å etablere et fjerde merke. Dermed kan Dacia få en konkurrent til sin Logan.

Det er Automotive News som melder at Toyota vurderer å etablere et nytt merke for å markedsføre billigmodeller mot land i Øst-Europa, det tidligere Sovjetunionen og andre prissensitive markeder som Brasil, India og Kina. Ved en pressebriefing i Genève sa en Toyota-talsmann at produsenten vurderer å bygge en rimeligere modell enn småbilen Aygo.
Det er en noe større bil Toyota nå studerer om de kan lage pålitelig til en fornuftig pris. De ser også på mulighetene for å etablere en egen salgskanal for billigbiler. Rimelige modeller vil neppe ha samme kvalitet og finish som Toyota-biler, og dermed kan det være ønskelig å markedsføre bilene under et eget merkenavn.
Fra tidligere markedsfører Toyota luksusbiler under merket Lexus og ungdomsbiler som Scion. Begge disse har sitt viktigste marked i Nord-Amerika, men der vil neppe det fjerde merket bli lansert.
Siden det er vanskelig å etablere en salgskanal rundt bare én modell, vurderer Toyota en kompakt sedan (ala Logan) og i tillegg en rimelig stasjonsvogn på samme lest som Peugeot Partner / Renault Kangoo. Om Toyota skulle realisere planene, blir det neppe før i 2010.