-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ferrari-aksje for deg også?
London-avisen Independent on Sunday skriver at Fiat planlegger å legge ut en del Ferrari-aksjer på Milano-børsen. Blant annet fordi det vil gjøre det enklere å holde på en del av nøkkel-personene i selskapet, som da selvfølgelig skal få sin part.
Diverse kompliserte operasjoner senere er det Fiat som eier det aller meste, selv om det også er noen andre aksjonærer der, blant annet Ferraris eneste gjenlevende sønn (øyestenen (Alfre)Dino døde meget ung av leukemi). Nå skriver altså søndagsutgaven av The Independet at det skal bli en endring på dette.
De skriver at det skal legges ut aksjer til en pris som verdsetter selskapet til ca. 15 milliarder kroner – åpenbart er det altså at de utnytter det faktum at Ferrari for første gang har solgt flere enn 4000 biler på et år, og at de har vunnet Formel 1 Verdensmesterskapet både for fører og merke.
Dette betyr i så fall at du og jeg kan få kjøpt en bit av Ferrari, men viktigst, sier avisen, er det at dette kan gjøre det enklere å holde på nøkkelpersoner som Jean Todt, sportssjef, Michael Schumacher, sjåfør og Luca di Montezemolo, president. Slike personer skal da selvfølgelig kunne bli eiere av betydningsfulle Ferrari-poster.
Dette å legge mindre italienske selskaper på børs er en ny og spennende tendens. Tidligere i år sendte Giorgetto Giugiario sitt Italdesign på børs med susende suksess. Bare synd de ikke utsteder aksjebrev lenger – det er liksom ikke det samme å få en utskrift fra en verdipapirsentral som å ha et Italdesign- eller et Ferrari aksjebrev innrammet på veggen.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no