-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Spinn-vilt med Subaru
Motorjournalister fra hele Europa er i disse dager på Geilo for å teste Subaru-modellene og sine egne yttergrenser - både på glattisen og i terrenget.
Med base på Vestlia Resort på Geilo har Subaru-fabrikken, med god hjelp fra den norske importøren, i to uker gitt europeiske journalister en unik erfaring med bilkjøring på vinterføre.
Bilene de har kjørt er standard Subaru-modeller, utstyrt med normale piggfrie vinterdekk. For å vise litt fra øverste hylle, har Subaru i tillegg tatt med et par WRX STi.
Under kyndig ledelse av rallylegenden John Haugland og hans folk har motorjournalistene testet både egne ferdigheter og bilenes egenskaper, i høy fart på isbane og i en krevende løype i terrenget rundt Dagali.
De norske rallykjørerne Anders Kjær, Anders Grøndal og Marius Aasen er hyret inn som instruktører og har vist hva det er mulig å få bilene til å gjøre på ulike underlag.
Etter noen runder med rally-essene har journalistene selv hatt frie tøyler til selv å erfare hva som skjer når g-kraften blir litt for stor - og veigrepet litt for lite...
Nedenfor er en liten stemningsrapport fra Subarus internasjonale vinterøvelse, som pågår i på Dagali i disse dager.