-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bridgestone utvikler multikammer-dekk
Bridgestone Corporation kunngjorde ved månedsskiftet at de utvikler et dekk med tre separate kammere for bedre fordeling av lufttrykket I fremtidens dekk.
Hovedkammeret befinner seg i dekkets midtparti rett innenfor slitebanen, mens det fines støtte- eller sidekammere ut mot skuldre og dekksider. Alle tre kammere har flater mot selve felgen.
Lufttrykket i hvert kammer kan kontrolleres separat, hvilket gir mulighet for å justere balansen og stivheten mellom slitebanen og dekksidene. Dette skal kunne sikre optimalt veigrep under alle forhold og dermed bade sikrere, mer stabil og komfortabel kjøring. Løsningen åpner også for at dekkets egenskaper kan tilpasses kundenes forskjellige behov for komfort eller prestasjoner.
En annen selvsagt fordel med å dele dekket i tre kammere er at dersom det oppstår utvendig lekkasje i det ene, vil de andre to bære nok av bilens vekt til å kunne fungere tilfredsstillende over en spesifisert distance.
Bridgestone vil fortsette å utvikle multikammerdekket sitt i mer praktisk retning før det slippes på markedet.
Dekkbransje og dekkverksteder er hovedtema i MotorBransjens marsnummer.