-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tysk kvalitetsløft
Påstanden om at japanske biler har så mye bedre kvalitet enn tyske biler, er i ferd med å sprekke. I Europas største rapport om nødstopp, viser det seg at tyskproduserte biler har færre stopp i forhold til antall registrerte biler enn japanske og koreanske.

Den tyske bilistorganisasjonen ADAC hjelper hvert år rundt to millioner biler som har fått driftsstopp. De gule bilene kjører veipatrulje og rykker ut når noen trenger hjelp.
Rapporten over hvem de har måttet hjelpe i 2006, viser en klar reduksjon i antall stopp for tyskproduserte biler. Alle tall er regnet i forhold til antall registrerte biler i Tyskland.
Japanske biler har fortsatt lite driftsstopp, men man ser at kvaliteten på tyske biler de siste årene er blitt bedre. Nå er det lite som skiller den hjelp tyske og japanske biler trenger på tyske veier.
Feilen som er mest vanlig på bilene, er problemer med batterier. ADAC spør hva som er galt med kvaliteten på bilbatterier.
Franske biler har generelt mange driftsstopp. Og de bilene som må ha mest hjelp av alle, er Ford Galaxy (tidligere modell produsert i Portugal) samt Seat Ibiza.
Om man ser på tre år gamle biler er verstingene Ford Galaxy, Renault Kangoo, Fiat Stilo, Ford Ka og Opel Signum. Den tre år gamle bilen som trengte aller minst hjelp var Mercedes C-klassen.
Dette er bilene med minst og mest nødstopp i følge ADAC når man inkluderer alle de 6 siste årganger:
Småbiler:
Best: Audi A2 – Mini – Renault Modus
Verst: Kia Picanto – Hyundai Getz – Mazda 2
Kompaktklassen:
Best: BMW 1-serie – Mazda 3 – Audi A3
Verst: Fiat Stilo – Renault Megane – Peugeot 307
Mellomklassen:
Best: Audi A4 – Mercedes C-Klasse – BMW 3
Verst: Renault Laguna – Volvo S40/V50 – Opel Vectra
Store biler:
Best: Audi A6 – Mercedes E-Klasse
Verst: Volvo S60/S70/S80
Kabriolet:
Best: Mercedes CLK
Verst: Peugeot 206CC
Off-roadere:
Best: BMW X3 – Mercedes ML
Verst: Nissan X-Trail
Flerbruksbiler:
Best: Mazda Premacy – Mitsubishi Space Star – VW Touran
Verst: Ford C-Max – Renault Kangoo – Citroen Berlingo