-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Jaguar tenker nytt
Det er vanskelig å oppdage på disse bildene, men her er neste generasjon luksuslimo fra Jaguar.
Bastard
Dette er en såkalt test-mule – på godt norsk en bastard eller en prototyp – for neste generasjon Jaguar XJ. For selv om Ford er i ferd med å kvitte seg med sine britiske merker, Jaguar og Land Rover, går utviklingen sin gang.
Våre kilder kan fortelle at neste generasjon XJ blir langt mer radikal enn dagens modell – det skal jo ikke så mye til. Den skal i følge designsjef Ian Callum også bli mer vågal enn nye XF, siden XJ er en modell som selges i langt mindre antall enn det nivået Jaguar håper å løfte XF til.
Coupé-form
Det bildene fra Carparazzi viser er den nye modellens understell paret med dagens karosseri, skjønt sistnevnte måtte tilpasses litt her og der for å få plass til større sporvidde og andre tekniske finurligheter.
Understellet er for øvrig heller ikke helt nytt, for Jaguar har besluttet å modifisere dagens aluminiumsplattform og bruke den om igjen i bilen med kodenavn X351, som får sin offisielle debut først våren 2011.
Callum har gitt uttrykk for begeistring over designet til Mercedes CLS, så mye tyder på at neste generasjon XJ får form som en firedørs coupé.