-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Jaguar tenker nytt
Det er vanskelig å oppdage på disse bildene, men her er neste generasjon luksuslimo fra Jaguar.
Bastard
Dette er en såkalt test-mule – på godt norsk en bastard eller en prototyp – for neste generasjon Jaguar XJ. For selv om Ford er i ferd med å kvitte seg med sine britiske merker, Jaguar og Land Rover, går utviklingen sin gang.
Våre kilder kan fortelle at neste generasjon XJ blir langt mer radikal enn dagens modell – det skal jo ikke så mye til. Den skal i følge designsjef Ian Callum også bli mer vågal enn nye XF, siden XJ er en modell som selges i langt mindre antall enn det nivået Jaguar håper å løfte XF til.
Coupé-form
Det bildene fra Carparazzi viser er den nye modellens understell paret med dagens karosseri, skjønt sistnevnte måtte tilpasses litt her og der for å få plass til større sporvidde og andre tekniske finurligheter.
Understellet er for øvrig heller ikke helt nytt, for Jaguar har besluttet å modifisere dagens aluminiumsplattform og bruke den om igjen i bilen med kodenavn X351, som får sin offisielle debut først våren 2011.
Callum har gitt uttrykk for begeistring over designet til Mercedes CLS, så mye tyder på at neste generasjon XJ får form som en firedørs coupé.