-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Sjokkrosa gubbebil
Crown er en av de lengstlevende modellbetegnelsene Toyota benytter i Japan, og kundegruppen er ikke direkte ung og hypp. Så hva tror du de syns om denne?
Mannen som har styrt Toyota-konsernet de siste årene, Akio Toyoda, har virkelig tatt grep for å fjerne merkets gubbestempel. Han har forlangt nye sportsbiler, med bakhjulsdrift, noe som var uhørt for få år siden.
Han har til og med kjørt bilene selv og vist seg som en habil racerfører – blant annet i 24-timersløpet på Nürburgring.
Da Toyota i fjor høst debuterte 14. generasjon Crown satset de på en front som er enda mer aggressiv enn den du finner på nyere Lexus-modeller. Bilen er for øvrig nært beslektet med Lexus LS.
For at grillen virkelig skulle komme til sin rett, lakkerte man lanseringsmodellen i sjokkrosa.
Nå viser det seg at ikke alle var like sjokkert over dette, og Toyota har bestemt seg for å tilby en begrenset serie for salg i perioden 1. til 30. september. Kanskje blir det lang kø av pensjonister hos japanske Toyota-forhandlere – hvem vet?