-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sjokkrosa gubbebil
Crown er en av de lengstlevende modellbetegnelsene Toyota benytter i Japan, og kundegruppen er ikke direkte ung og hypp. Så hva tror du de syns om denne?
Mannen som har styrt Toyota-konsernet de siste årene, Akio Toyoda, har virkelig tatt grep for å fjerne merkets gubbestempel. Han har forlangt nye sportsbiler, med bakhjulsdrift, noe som var uhørt for få år siden.
Han har til og med kjørt bilene selv og vist seg som en habil racerfører – blant annet i 24-timersløpet på Nürburgring.
Da Toyota i fjor høst debuterte 14. generasjon Crown satset de på en front som er enda mer aggressiv enn den du finner på nyere Lexus-modeller. Bilen er for øvrig nært beslektet med Lexus LS.
For at grillen virkelig skulle komme til sin rett, lakkerte man lanseringsmodellen i sjokkrosa.
Nå viser det seg at ikke alle var like sjokkert over dette, og Toyota har bestemt seg for å tilby en begrenset serie for salg i perioden 1. til 30. september. Kanskje blir det lang kø av pensjonister hos japanske Toyota-forhandlere – hvem vet?