-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg


Over 700.000 kroner for en kompakt Audi Q3 uten ryggekamera og med vanlig nøkkel til å starte bilen, er svindyrt.
Selv om Volvo nå mener de er premiummerke på linje med Audi/BMW/Mercedes/Jaguar, er også XC40 etter testteamets mening rått priset.
Lexus, som mindre kjent merkevare i Europa, priser seg lavere, men det skyldes først og fremst avgiftsrabatten.
La det med en gang være klinkende klart at både Audi Q3 og Volvo XC40 er strålende biler, men vi mener likevel at Lexus, til tross for knøttet av et bagasjerom og den lavere tilhengervekten, gir mest bil for pengene.
Lexus er gjennom flere tiår i omfattende undersøkelser (eksempelvis amerikanske J-D.Power og nordiske Autoindeks) kåret til det mest feilfrie bilmerket med best kundetilfredshet. Det trekker opp. Bilen garanteres også litt bedre enn konkurrentene.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3