-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kosmetikk selger
Bortsett fra motoren er det lite som skiller Peugeot 4007 fra opphavet. Likevel er Peugeot Norge entusiastiske med hensyn til sin første SUV.
Bilen har fått et utseende som er en Peugeot verdig med dyreriket godt representert gjennom haikjeft og løve. Men bortsett fra detaljer i eksteriør og interiør, er det lite som skiller en 4007 fra en Mitsubishi Outlander.
20.000 biler skal Peugeot selge i året av sin nye modell, og det er nok svært beskjedent i forhold til Mitsubishis ambisjoner. De har i løpet av fire måneder solgt 2.770 biler bare i Norge mens tallet for Europa er 13.000.
Ekstra kvote
Men 4007 vil nok finne sin menighet, og direktør Arne Lyslo Kristansen regner med at de 300 bilene han får i år, vil få bein å gå på. Og da har han mast seg til en ekstra kvote, for basert på vanlig fordeling skulle Norge bare fått 50 – 75 biler i 2007. Men Norge er et viktig SUV-land.
Bilen kjører som du forventer at en SUV i denne klassen skal gjøre. Motoren kler bilen bedre enn 140-hesteren som Mitsubishi tilbyr, men det spørs hvor mange som vil spandere de 100.000 ekstra kronene som skiller de to bilene. Det blir dyre hester.
Peugeot 4007 kommer på markedet i september og skal selges i to forskjellige utstyrsnivåer, noe du kan lese mer om i vår forhåndsomtale. I en høstlig utgave av BIL kan du lese mer om både 4007 og tvillingen, Citroën C-Crosser.
LES OGSÅ: