-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kosmetikk selger
Bortsett fra motoren er det lite som skiller Peugeot 4007 fra opphavet. Likevel er Peugeot Norge entusiastiske med hensyn til sin første SUV.
Bilen har fått et utseende som er en Peugeot verdig med dyreriket godt representert gjennom haikjeft og løve. Men bortsett fra detaljer i eksteriør og interiør, er det lite som skiller en 4007 fra en Mitsubishi Outlander.
20.000 biler skal Peugeot selge i året av sin nye modell, og det er nok svært beskjedent i forhold til Mitsubishis ambisjoner. De har i løpet av fire måneder solgt 2.770 biler bare i Norge mens tallet for Europa er 13.000.
Ekstra kvote
Men 4007 vil nok finne sin menighet, og direktør Arne Lyslo Kristansen regner med at de 300 bilene han får i år, vil få bein å gå på. Og da har han mast seg til en ekstra kvote, for basert på vanlig fordeling skulle Norge bare fått 50 – 75 biler i 2007. Men Norge er et viktig SUV-land.
Bilen kjører som du forventer at en SUV i denne klassen skal gjøre. Motoren kler bilen bedre enn 140-hesteren som Mitsubishi tilbyr, men det spørs hvor mange som vil spandere de 100.000 ekstra kronene som skiller de to bilene. Det blir dyre hester.
Peugeot 4007 kommer på markedet i september og skal selges i to forskjellige utstyrsnivåer, noe du kan lese mer om i vår forhåndsomtale. I en høstlig utgave av BIL kan du lese mer om både 4007 og tvillingen, Citroën C-Crosser.
LES OGSÅ: