-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
500 under 100
Selv om Fiat 500 Aria blir karakterisert som en konseptbil, vil du trolig finne det meste av teknologien i produksjon svært raskt.
Utstyrt med Fiats 1,3-liters Multijet diesel sniker Fiat 500 Aria seg akkurat under den magiske grensen med et utslipp på 98 gram CO2 per kjørte kilometer.
Bilen er utstyrt med et start-stopp-system, partikkelfilter og Fiats nye Dualogic gearkasse – noe som til sammen skal redusere utslippet med 10 prosent i forhold til en ordinær 500 med samme motor.
Også innvendig har man lagt seg i selen for å være miljøvennlig. Interiøret benytter seg av resirkulert lær, plast og gummi.
Utvendig er Aria ganske lik en ordinær 500 – det eneste som skiller er den spesielle lakken som har fått et mønster som muligens skal symbolisere vannårer eller røtter.