-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Fiat bekrefter 500 Cab
Det er snart et år siden vi kunne avsløre Fiats planer om mange 500-varianter. Nå bekrefter de kabrioleten.
Det var Fiats designsjef Roberto Giolito som avslørte en av verdens dårligst bevarte hemmeligheter på en nylig avholdt kongress i regi av Automotive News Europe. For allerede i fjor sommer kunne vi presentere skisser og en datamanipulert illustrasjon av en Fiat 500 Cabriolet.
LES OM 500s mange avleggere HER
Fiat har valgt å gå for kalesje i stedet for sammenleggbar hardtop, og det er nok mange som er glade for den beslutningen. En hard takkonstruksjon ville sannsynligvis gitt det lille sjarmtrollet en ruvende hekk som kunne ødelegge den gjennomførte designen.
Mye tyder på at Abarth skal ta seg av produksjonen og at bilen blir lansert i løpet av kort tid.
Giardiniera
En modell som ligger noe lenger inn i fremtiden er den kompakte stasjonsvogna kjent som Fiat 500 Giardiniera, men våre venner i Carparazzi har laget en illustrasjon som neppe ligger langt unna den kommende modellen.
Fiat hadde en slik variant av den opprinnelige 500 på 1960-tallet, men nå som motoren er flyttet foran blir det nok enklere å få plass til vesentlig mer bagasje enn den gang og samtidig opprettholde smidigere linjer.