-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Fiat vil øke i år
I fjor solgte Fiat 2,5 millioner biler – 6 prosent over 1999-tallet. I år skal konsernet øke med 8 prosent, til 2,7 millioner enheter, sa Fiat-toppen Roberto Testore til Il Mondo i week-enden.
Konkret var han imidlertid når det gjaldt biler. Alfa skal for eksempel til USA i 2004. Da kommer det en ny modell, som skal selges gjennom utvalgte GM-forhandlere i Amerika i et antall av 8 – 10.000. Bortsett fra at Ferrari selges der, blir dette første gang siden 1995 at Alfa Romeo (eller Fiat) har vært representert på det markedet.
Videre kunne han fortelle at den første modellen som ville dele plattform med GM var den neste Punto-generasjonen. Sammen med den nye Corsa vil den felles modellen bli lansert i 2006. Men før det vil vi ha en Opel med en dieselmotor fra Fiat, og en Fiat med en bensinmotor fra Opel i slutten av 2005. Dessuten holdt Fiat på å vurdere om de skulle produsere en bil i et høyt segment basert på GMs nye Epsilon-chassis.
Når det gjelder samarbeidet med GM sa han at alt var i rute, i slutten av 2005 vil man ha oppnådd en synergi-effekt på to milliarder Euro. Allerede om en måneds tid vil fabrikker i 11 land være samordnet under GM-Fiat Powertrain-paraplyen.
Et styremøte hos Fiat den 27 februar skal ta for seg de økonomiske 2000-resultatene.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no