-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Dennis Hauger på Monza
Avanserte kraftig i søndagens løp
For andre helg på rad har Dennis Hauger vært i aksjon – denne gang på Monza. Han klatret hele seks plasser i søndagens løp som ble svært dramatisk.
Det virket som teamet manglet toppfart i fredagens kvalifisering, for Dennis klarte bare en 11. plass på tross av at han var et halvt sekund raskere enn teamkollega Jehan Daruvala. Det innebar startspor 11 i begge helgens løp.
I sprintløpet hadde Dennis en god start og avanserte til åttendeplass etter første runde. Etter drøyt halvkjørt løp prøvde han å ta seg forbi enda en konkurrent, men ble presset av banen og tapte flere plasseringer slik at han endte på 12. plass.
– Det var vanskeligere å avansere enn planlagt. Jeg posisjonerte meg for en god utgang da jeg ble presset av banen under innbremsing, sa Dennis etter løpet.
Søndagens hovedløp ble meget dramatisk med safety car på banen i fire perioder etter et stort antall kollisjoner og avkjøringer. Dennis manøvrerte seg bra gjennom feltet, timet sitt depotstopp bra og avanserte helt opp til femteplass over målstreken.
– Det ble et berg og dalbane løp. Jeg hadde en situasjon der jeg måtte ut på gresset for å unngå å treffe bilene foran meg. Jeg bremset så sent jeg kunne for å ta igjen det jeg tapte på langsidene grunnet dårlig toppfart, sier Dennis som manøvrerte seg tilbake på banen uten mer tidstap enn nødvendig.
Nå er det nesten tre måneder pause før den avsluttende runden på Yas Marina i slutten av november.