-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Dennis Hauger på Monza
Avanserte kraftig i søndagens løp
For andre helg på rad har Dennis Hauger vært i aksjon – denne gang på Monza. Han klatret hele seks plasser i søndagens løp som ble svært dramatisk.
Det virket som teamet manglet toppfart i fredagens kvalifisering, for Dennis klarte bare en 11. plass på tross av at han var et halvt sekund raskere enn teamkollega Jehan Daruvala. Det innebar startspor 11 i begge helgens løp.
I sprintløpet hadde Dennis en god start og avanserte til åttendeplass etter første runde. Etter drøyt halvkjørt løp prøvde han å ta seg forbi enda en konkurrent, men ble presset av banen og tapte flere plasseringer slik at han endte på 12. plass.
– Det var vanskeligere å avansere enn planlagt. Jeg posisjonerte meg for en god utgang da jeg ble presset av banen under innbremsing, sa Dennis etter løpet.
Søndagens hovedløp ble meget dramatisk med safety car på banen i fire perioder etter et stort antall kollisjoner og avkjøringer. Dennis manøvrerte seg bra gjennom feltet, timet sitt depotstopp bra og avanserte helt opp til femteplass over målstreken.
– Det ble et berg og dalbane løp. Jeg hadde en situasjon der jeg måtte ut på gresset for å unngå å treffe bilene foran meg. Jeg bremset så sent jeg kunne for å ta igjen det jeg tapte på langsidene grunnet dårlig toppfart, sier Dennis som manøvrerte seg tilbake på banen uten mer tidstap enn nødvendig.
Nå er det nesten tre måneder pause før den avsluttende runden på Yas Marina i slutten av november.