-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Formel 2 i Saudi Arabia
To kanonløp av Dennis Hauger
Dennis Hauger fikk det ikke til å klaffe i kvalifisering i Jeddah, men de to løpene sto til terningkast seks.
Marginene er små i Formel 2, og med en margin på 1,4 sekunder opp til pole position holdt det bare til 15. plass i fredagens kvalifisering. Hadde han bare vært to tideler raskere hadde det holdt til 10. plass og et helt annet utgangspunkt for helgen.
For Dennis var kvalifiseringen selvsagt en skikkelig skuffelse, men han slet fredag med å skjønne hvorfor det gikk så dårlig.
– Jeg taper det meste i sektor 1, og det er vanskelig å forstå for jeg føler at jeg har grei flyt gjennom det partiet. Det blir en sen kveld med ingeniørene med debrief og analyser, sa en skuffet Dennis fredag kveld.
Lørdag skulle imidlertid tid gi en opptur for Aurskog-gutten da han fra startspor femten avanserte gjennom feltet og endte på en åttendeplass som gir ett poeng.
– Jeg hadde en grei start, men ble skviset mellom to biler. Må innrømme at jeg hadde et par forbikjøringer som var helt på grensen, og på siste runden klarte jeg akkurat å passere Crawford før målflagget. Det var greit å få med poeng fra det dårlige utgangspunktet, sier Dennis.
Løpet ble vunnet av Victor Martins foran Oliver Bearman og Theo Pourchaire.
Dennis var innstilt på å gjøre en enda bedre jobb i søndagens løp som er lengre og inneholder obligatorisk depotstopp med dekkskift. Og han slo virkelig til da det gjaldt som mest.
Allerede på første runde avanserte han tre plasser, og klok kjøring i høyt tempo ga ham til slutt en femteplass – opp ti plasser fra det vanskelige utgangspunktet. Over målstreken var han bare tre tideler bak Iwasa som knep fjerdeplassen.
– Jeg er fornøyd med løpet i dag, men skulle gjerne tatt meg forbi Iwasa også. Jeg trodde faktisk det var en runde til og hadde planlagt å kjøre forbi ham på siste runde. Det var kjedelig med den dårlige kvalifiseringen, for vi hadde farten inne til å vinne løpet med et bedre utgangspunkt, konstaterer Dennis Hauger.
Løpet ble vunnet av danske Fredric Vesti foran Jack Doohan og Dennis’ teamkollega, Jehan Daruvala. Dermed har vi fire forskjellige vinnere etter like mange kjørte løp.
Allerede om to uker får Dennis nye sjanser når Australia Grand Prix kjøres i Melbourne. Etter helgens løp ligger han på 7. plass i sammendraget med 19 poeng. Ledende Ralph Boschung har 33 poeng, så med en god løpshelg kan Dennis avansere mot toppen av resultatlisten.