-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Storsatsing fra Audi
Audi har tidligere fortalt at de skal investere 7,3 milliarder euro frem mot 2012. Nå har de konkretisert oppgavene.
Audis mål er ganske greit: de skal forbi både Mercedes-Benz og BMW og bli den ledende premium-produsenten i verden. Det skal ikke ta lang tid, i midten av det kommende ti-året skal de være der, på toppen av luksusbil-pyramiden.
LES: A1 - Nedtellingen er i gang
LES OGSÅ: Ren Audi-bombe realiseres
Av de 7,3 milliardene som allerede har vært flagget skal, forteller Axel Strotbek som er Audis mann med pengesekken, 5.9 milliarder gå til nye produkter og fremtidsteknologier.
SE: Nye Audi A8
En ting er at modellutvalget skal øke fra dagen 32 til hele 42 innen 2015, men det snakkes også om fullstendig nye ”mobilitetskonsepter”. Der er selvfølgelig el-drift et element, sammen med blant annet hybrid. Det er for øvrig offisielt bekreftet nå at også Q5 kommer som hybrid.
Fabrikkene i Ingolstadt og Neckarsulm (der fant vi opprinnelig sentrum for henholdsvis Glas/Goggomobil og NSU) skal tilgodeses med 3,8 milliarder euro – en skikkelig bekreftelse på at heller ikke Audi kommer til å slippe på Made-in-Germany merkelappen som åpenbart er så viktig.
LES OGSÅ: Auto Union snart på plass
I Ingolstadt skal pengene først og fremst gå til et nytt transmisjons- og emisjons-sentrum, til nytt pressverktøy for A1 og til nye produksjonslinjer for A3 og A4. Mens Neckarsulm skal få nye linjer for A6, A7 og A8, og dessuten skal det bygges nye funksjonslaboratorier for motorteknologi.
Det er dette blant annet Volvo og Saab skal konkurrere mot.