-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
TT på diesel
Det er ingen bombe at Audi nå lanserer dieselmotorer som alternativ i TT. Det betyr heller ikke at du gir avkall på sportslige ytelser.


Audi TT 2,0 TDI quattro kommer til Norge i august
Det er en nyutviklet 2,0 TDI som nå tilbys til Audi TT, både coupé og roadster. Motoren yter 170 hk og har et maks dreiemoment på 350 Newtonmeter. Bilen leveres i kombinasjon med quattro firehjulsdrift.
TT 2,0 TDI quattro klarer null til 100 km/t på respektable 7,5 sekunder, og de som er opptatt av forbruk kan glede seg over 0,53 liter på mila for coupéen og 0,55 på roadsteren som har litt mer luftmotstand.
Nå er ikke Audi noen grønnskollinger når det gjelder diesel i sportsbiler. De har jo allerede vunnet Le Mans to ganger med sin R10, og i Detroit viste de i forrige måned en R8 konseptbil med V12 TDI-motor.
Audi TT 2,0 TDI quattro kommer til Norge i august og kan med gunstige avgifter blir rimeligste modell i TT-familien.