-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
20 sekunder ny Bentley
Bentley har i dag lagt sluppet et kort videoglimt av sin kommende storbil. Foreløpig er det ganske sparsomt med opplysninger.
“The reason I bought a Bentley was because of its exceptional performance in all respects on the road. Such features…leave nothing to be desired.” (Noel Van Raalte, W.O. Bentley’s first customer, October 1921)
Slik starter Bentleys pressemelding, og stort mer forteller de ikke. Bortsett fra at ”en helt ny grand Bentley, på alle måter eksepsjonell på veien, skal debutere til sommeren. Den er designet, konstruert og skal bygges i Crewe og inneholder en rendyrket Bentley spirit.”
Det er den store Arnage som nå skal erstattes, og da er vi i det ypperste sjiktet av gedigne luksuslimousiner hvor vi ikke finner så mange flere enn Rolls-Royce Phantom i dag. Noen vil kanskje også nevne Maybach i samme åndedrag, men det vil nok Rolls-eierne fnyse av.
Car Magazine mener den nye modellen vil få en prislapp på mellom 250.000 og 300.000 pund og at den skal bygges på en modifisert utgave av Arnage-plattformen, strukket med ca 150 mm slik at bilen får en total lengde på rundt fem og en halv meter.
De mener også at dagens 6,75-liters V8 blir å finne under panseret, dog i modifisert form der 550 hk kombineres med såkalt ”moderat” forbruk. Se ikke bort fra et den kan kjøres på E85 i tillegg til vanlig blyfri.
Bentley har opprettet en ny hjemmeside som du finner på http://www.newgrandbentley.com/