-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kuga, nesten klar
Når Ford viser sin nye Kuga i Lillestrøm, er det fortsatt noen måneder til bilen er salgsklar. Men innen neste sommer kan du ha den i garasjen.
Kuga, forteller Ford stolt, er den første crossover-modellen de har utviklet 200 prosent i Europa. Hva som er så spesielt med at Ford, som har utviklet biler i Europa siden lenge før siste verdenskrig, har gjort det igjen, aner jeg ikke. Men jeg har også visse problemer med å forstå hva crossover er.
For meg ser dette ut som en rommelig, fleksibel storvolum-bil, med et ganske funky utseende. At den er bygget på Focus er ikke overraskende, størrelsen sladrer vel om det.
Velg og vrak
Bilen skal være klar for butikkene i første halvdel av 2008, men det panoramataket du vil se på prototypen som står i Frankfurt, vil ikke være standard. Derimot vil det stå på en liste over ekstrautstyr som ser ut til å bli lang, spennende og omfattende.
Om firehjulsdrift blir standard er vel ennå ikke helt klart, det blir uansett en utgave med bare forhjulsdrift her også. Sekstrinns manuell kommer på listen, og en 2-liters turbodiesel på 136 hester vil kunne bli den mest populære kraftpakken.
Mye på trappene
Bilen skal bygges ved fabrikken i Saarlouis, og om Ford vil komme med flere tekniske data før bilen virkelig kommer på båndet, er slett ikke sikkert.
Men helt klart er det at Ford-forhandlerne lengter etter en slik bil. Vi får bare håpe at de klarer å håndtere både den, en faceliftet Focus, en neste ny Mondeo, og flunkende ny Ka og en helt ny og oppsiktsvekkende Fiesta når vi skriver januar 2009.