-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

VW-veteraner selges fra VW-museet
Volkswagen-museet i Wolfsburg har bestemt seg for å rydde opp litt. 11 av deres biler skal selges.
Det finnes et eget VW-museum i Wolfsburg i tillegg til det enorme Autostadt som er mer en fornøyelsespark enn et museum.
Automuseum Volkswagen er et spennende sted, ikke minst fordi mange av de eksperimentbilene som var med på å definere Volkswagens fremtid (fordi de var fullstendig ubrukbare) også finnes der.
Sammen med spesialmodeller, og spesialkarosserier og spesialprodukter fra andre VW-produsenter, for eksempel i Brasil, og spesialprodukter fra andre fabrikker, som for eksempel Karmann.
Kurante biler
Nå er det ikke de mest spennende gjenstandene de skal kvitte seg med. Det er kurante biler som egentlig alle sammen ser ut som du bare kan vri om nøkkelen og kjøre hjem med, etter at du har kjøpt den.
I øyeblikket er hele bruktbiltilbudet stilt ut i en egen utstilling og utstyrt med minstepris. Frem til den 15. april skal de stå der og da går også fristen for budgiverne ut. De som får tilslaget kan reise ned og hente bilen.
Suvenir fra Kina
I katalogen finner du for eksempel en 1993 Passat Variant, minimumspris € 900, eller en Vento diesel fra samme år til € 400 (det var ikke mange slike, nei) eller en Golf III VR6 syncro til € 5000. Luftkjølte er det også, en sliten Type 3 Variant (€ 500) for eksempel eller en 412 Variant (€ 4.000) eller en ni-seters buss fra 1969 til 8.000 Euro.
Den eneste virkelig unike bilen er en tung, konservativ kineser, Shanghai SH760B fra 1988 til € 5.000. Sikkert en suvenir de tok med seg hjem på den tiden VW virkelig begynte å dominere kinesisk bilproduksjon.
Og er du bare interessert i museet kan du se mere derfra her: