-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ford med økt støtte til M-Sport
Det har lenge ligget i kortene, men i dag har Ford bekreftet at M-Sport igjen blir et ekte fabrikkteam.
Fem år etter at de trakk seg grunnet sviktende bilsalg, er Ford igjen inne som offisiell partner til M-Sport.
Nå har teamet til Malcolm Wilson klart seg utmerket uten å være et «ekte» fabrikkteam – senest i fjord vant de både fører- og konstruktør-VM. Og det er nok den innsatsen som nå honoreres fra Fords side.
– Ford skal øke sin finansielle og sin tekniske støtte til M-Sport Ford World Rally Team, sier de i en pressemelding.
Vi ante at dette kom til å skje da Ford forlenget avtalen med regjerende verdensmester Sebastien Ogier – han har vært klar på at Ford måtte sterkere på banen om han skulle fortsette i teamet.
Etter fem VM-titler kunne han velge og vrake, men for en som har vært uslåelig i en uslåelig Volkswagen de siste årene, var det nok ekstra stas å vinne for en «underdog» som Ford.
Dermed har vi fire fullverdige fabrikkteam i WRC neste år – i tillegg til Ford stiller jo Citroën, Toyota og Hyundai, alle med noen av verdens beste førere bak rattet.
Vi kan med andre ord se frem til en meget spennende sesong der Andreas Mikkelsen skal slåss om VM-tittelen i en Hyundai. I år er det kun en VM-tittel som gjelder for vår fremste rallyfører de siste årene.