-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ford med økt støtte til M-Sport
Det har lenge ligget i kortene, men i dag har Ford bekreftet at M-Sport igjen blir et ekte fabrikkteam.
Fem år etter at de trakk seg grunnet sviktende bilsalg, er Ford igjen inne som offisiell partner til M-Sport.
Nå har teamet til Malcolm Wilson klart seg utmerket uten å være et «ekte» fabrikkteam – senest i fjord vant de både fører- og konstruktør-VM. Og det er nok den innsatsen som nå honoreres fra Fords side.
– Ford skal øke sin finansielle og sin tekniske støtte til M-Sport Ford World Rally Team, sier de i en pressemelding.
Vi ante at dette kom til å skje da Ford forlenget avtalen med regjerende verdensmester Sebastien Ogier – han har vært klar på at Ford måtte sterkere på banen om han skulle fortsette i teamet.
Etter fem VM-titler kunne han velge og vrake, men for en som har vært uslåelig i en uslåelig Volkswagen de siste årene, var det nok ekstra stas å vinne for en «underdog» som Ford.
Dermed har vi fire fullverdige fabrikkteam i WRC neste år – i tillegg til Ford stiller jo Citroën, Toyota og Hyundai, alle med noen av verdens beste førere bak rattet.
Vi kan med andre ord se frem til en meget spennende sesong der Andreas Mikkelsen skal slåss om VM-tittelen i en Hyundai. I år er det kun en VM-tittel som gjelder for vår fremste rallyfører de siste årene.