-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ford med økt støtte til M-Sport
Det har lenge ligget i kortene, men i dag har Ford bekreftet at M-Sport igjen blir et ekte fabrikkteam.
Fem år etter at de trakk seg grunnet sviktende bilsalg, er Ford igjen inne som offisiell partner til M-Sport.
Nå har teamet til Malcolm Wilson klart seg utmerket uten å være et «ekte» fabrikkteam – senest i fjord vant de både fører- og konstruktør-VM. Og det er nok den innsatsen som nå honoreres fra Fords side.
– Ford skal øke sin finansielle og sin tekniske støtte til M-Sport Ford World Rally Team, sier de i en pressemelding.
Vi ante at dette kom til å skje da Ford forlenget avtalen med regjerende verdensmester Sebastien Ogier – han har vært klar på at Ford måtte sterkere på banen om han skulle fortsette i teamet.
Etter fem VM-titler kunne han velge og vrake, men for en som har vært uslåelig i en uslåelig Volkswagen de siste årene, var det nok ekstra stas å vinne for en «underdog» som Ford.
Dermed har vi fire fullverdige fabrikkteam i WRC neste år – i tillegg til Ford stiller jo Citroën, Toyota og Hyundai, alle med noen av verdens beste førere bak rattet.
Vi kan med andre ord se frem til en meget spennende sesong der Andreas Mikkelsen skal slåss om VM-tittelen i en Hyundai. I år er det kun en VM-tittel som gjelder for vår fremste rallyfører de siste årene.