-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
Nye muligheter for Oliver Solberg
Det går unna med Oliver Solberg. Neste år flytter 20-åringen opp i den grommeste RWC-klassen.

Oliver har i år primært konkurrert i WRC2-klassen i WM selv om har i enkelte løp har fått kjøre WRC-bil. Neste år er det primært den grommeste klassen som gjelder. Da skal han dele på teamets tredjebil med veteranen Dani Sordo.
Faste førere for teamet blir som i år tidligere verdensmester Ott Tänak og Thierry Neuville.
– En fantastisk mulighet, men samtidig et stort steg for en 20-åring. Jeg har drømt om å kjøre i rally-VM så lenge jeg kan huske. Absolutt alt jeg har gjort hittil, fra crosskart via rallycross og underklassene i rally, har vært med ett mål for øyet: Å få sete i en fabrikkbil i rally-VM.
– Jeg ser veldig fram til å samarbeide med Dani. Vi har kjent hverandre i mange år, og han er blant de beste som rallysporten har å by på – en jeg virkelig kan lære mye av. Samarbeidet med Tänak og Neuville vil også bli tettere. For meg blir det viktig å være ydmyk og tålmodig. Jeg har fortsatt et tusentall kilometer foran meg hvor fokuset blir å lære, sier Oliver Solberg.
Nye hybridbiler
– Det meste med bilene blir helt nytt, og det samme med strategier for hver enkelt fartsprøve, men det er likt for alle. Vi må bruke tid på å tilpasse oss de nye bilene, men jeg er veldig glad for retningen sporten har valgt for framtiden. Det blir stort å få være med i tidenes første FIA-mesterskap der samtlige deltagere tar i bruk bærekraftige energiløsninger i bilene, sier 20-åringen.
I VM-rundene som Oliver Solberg skal kjøre, vil Dani Sordo inngå i teamet for å bistå med sin kunnskap og erfaring.
– Vi satser på en kombinasjon av erfaring og ungdommelighet når vi trer inn i den nye WRC-tidsalderen. Det sikrer også kontinuitet når vi går løs på et nytt kapittel i Hyundai Motorsport, sier teamsjef Andrea Adamo.
Allerede om halvannen uke skal Oliver Solberg kjøre VM-runden i Spania, hans tredje VM-runde i øverste klasse noensinne og den første med asfalt som underlag.