-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sebastien Ogier vant Rally Mexico
Regjerende verdensmester Sebastien Ogier vant Rally Mexico med solid margin. Andreas Mikkelsen sikret seg fjerdeplassen, men den største overraskelsen i helgen sto Sebastien Loeb for.
Ford-fører Ogier sikret seg grepet om seieren på lørdagens etapper da han avanserte fra femteplass til ledelse.
Nærmeste utfordrer lørdag kveld var Citroën-fører Kris Meeke, men briten hadde en avkjøring på søndagens første etappe og ble dermed passert av Hyundai-fører Danis Sordo i sammendraget.
Meeke klarte å sikre seg tredjeplassen og ble med det beste Citroën-fører i rallyet.
Men det var en annen Citroën-fører som sjokkerte en hel rallyverden i helgen. I sitt første grusløp på nesten fem år var nemlig Sebatien Loeb oppe i ledelsen før en punktering lørdag ettermiddag sendte han ned til femteplass.
Andreas Mikkelsen sikret seg fjerdeplass og viktige poeng, men har slitt med å føle seg hundre prosent komfortabel i sin Hyundai i Mexico.
– Jeg hadde nok håpet på noe bedre enn en fjerdeplass, for å være ærlig. Men når situasjonen ble som den ble, så kom jeg greit fra det, sier Andreas Mikkelsen.
– Det var 13 viktige poeng å ta med seg. Vi hadde håpet på flere poeng, men vi har slitt med å få skikkelig selvtillit i bilen. Bakenden på bilen har levd litt sitt eget liv, og da er det vanskelig å pushe slik man vil. Det er egentlig noe alle vi Hyundai-førere har slitt med, så vi må finne ut av hvorfor bilen har oppført seg slik, sier han.
– Vi kom i hvert fall gjennom løpet uten noen store problemer, selv om det har vært vanskeligere enn vi hadde forventet, konkluderer Andreas Mikkelsen, som i det minste kan glede seg over at han har vunnet fartsetapper i samtlige seks VM-runder han har kjørt for Hyundai. I Rally Mexico vant han en av de 22 fartsetappene.
I WRC2-klassen var Pontus Tidemand helt dominerende i sin Skoda Fabia R5. Han endte på syvendeplass totalt i rallyet, og det er meget sjeldent en WRC2-fører er så høyt på resultatlistene.
Den avsluttende Power Stage ble vunnet av Ott Tänak foran Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala og Thierry Neuville. Andreas Mikkelsen kjørte inn til femteplass og fikk dermed med seg ett viktig poeng.