-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Skuffende start for Mikkelsen
Andreas Mikkelsen har ikke funnet godfølelsen med bilen i sitt første ordentlige asfaltløp for Hyundai Motorsport. Etter første dag av Rally Korsika ligger han og kartleser Anders Jæger på en beskjeden niendeplass.

Nordmannen var spent før sesongens fjerde VM-runde, som er den første virkelige asfaltrunden i år. Han har ikke altfor mye erfaring med Hyundai på dette underlaget, og sammen med kartleser Anders Jæger har han fått en mildt sagt trøblete start.
– Det har vært en fryktelig dårlig start på løpet. På den første etappen hadde vi en tidlig snurring, og fant aldri rytmen etter det. På den neste etappen var vi av veien. De to neste etappene ble gjennomført uten problemer, men jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal kjøre denne bilen. For jeg føler at hvis vi pusher hardere, så blir det bare understyring, beskriver Andreas.
På de svingete veiene i Rally Korsika forsvinner sekundene fort om man ikke finner en god rytme. Med 50 sekunder opp til pallen fra sin niendeplass, må han innse at det skal svært mye til for å blande seg inn i kampen om en plass på seierspallen.
Nå er håpet at han skal finne et oppsett som fungerer bedre. Andreas kommer til å ta en prat med teamkompis Thierry Neuville, som ligger på andreplass – drøyt halvminuttet bak suverene Sebastien Ogier.
– Jeg får sammenligne litt med hva slags oppsett Thierry bruker, og kanskje kopiere det i morgen, selv om jeg har en litt annen kjørestil enn han. Men Thierry kjenner denne bilen veldig, veldig godt på asfalt, så det er verdt å lytte til hva han sier og ta en prat med ingeniørene for å få en endring på bilen. Da kan jeg forhåpentligvis kjempe i toppen i morgen, sier han.
Andreas Mikkelsen er ikke den eneste som sliter på Korsika. Den nidoble verdensmesteren Sebastien Loen dro av veien allerede på andre etappe og måtte bryte for dagen.
Etter fredagens etapper leder Ford-fører Sebastien Ogier med en margin på 33,6 sekunder til Hyundais Thierry Neuville og 38,7 til Citroëns Kris Meeke.
Ott Tänak (Toyota) følger på fjerde foran Esapekka Lappi (Toyota), Elfyn Evans (Ford), Danis SOrdo (Hyundai) og Jari-Matti Latvala (Toyota) som alle ligger foran nordmannen.
WRC2-klassen ledes ikke overraskende av Skodas Jan Koåpecky foran Citroën-fører Yoann Bonata. Ole Christan Veiby ligger her på en flott tredjeplass, et drøyt minutt bak asfaltspesialist Kopecky.