-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Ikke akkurat Formel 1
Mens Mercedes har dominert årets F1-sesong, har det vært uvanlig spennende under årets 24-timersløp på Le Mans. Det har ikke minst Audi, Porsche og Toyota sørget for.
Mange ønsket nok en annen vinner enn Audi i år siden tyskerne har vært meget dominerende her siden årtusenskiftet.
Og det så lovende ut for de som ønsker forandring - Toyota har vunnet de innledende rundene i FIAs WEC-mesterskap. I tillegg sikret de seg pole position på Le Mans og opparbeidet seg etter hvert en solid ledelse foran sine argeste konkurrenter.
Inntil midt på natta, da halve løpet var kjørt. Da satte lederbilen plutselig ned farten, og det ble etter hvert klart at den måtte bryte med tekniske problemer. Game over.
Da var det klart for Audis nummer 1 til å overta teten, og mange trodde nok da at rutinerte Tom Kristensen skulle sikre seg sin tiende seier - ingen andre er i nærheten når det gjelder suksees på Le Mans.
Men igjen sviktet teknikken. Audi klarte å få bilen i depotet og reparert, men den ble passert i sammendraget av Audi nummer 2 og raskeste Porsche.
Lenge var det kamp i teten mellom Audi og Porsche, men dessverre ble også Porsche et offer for tekniske problemer, slik at de siste rundene ble ren oppvisning for Audis to gjenværende biler.
Et plaster på såret for Toyota var at de sikret seg en pallplass, og selv om lista var lagt vesentlig høyere i år, så det er ikke direkte direkte dårlig stemning her i Toyotas hospitality på Le Mans.
I GT Pro-klassen står tre merker på pallen - Ferrari foran Chevrolet og Porsche mens den såkalte amatørklassen ble vunnet av Aston Martin foran Porsche og Ferrari.
Nå blir det ikke kåret noen vinnere med hensyn til godlåt, men det er ingen tvil om at Chevrolet og Aston Martin kvalifiserer til prisene på dette feltet.
Stor bildekavalkade fra helgens løp på Le Mans legges ut på BilNorge mandag ettermiddag. Det har vært mer enn 260.000 besøkendde på Le Mans i helgen - slike tall er det ikke mange sportsarrangement som matcher.