-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Superbillig Tata til Europa
Tata har lenge vært i diskusjoner med Ford om overtakelse av Jaguar og Land Rover. Men den indiske giganten har også andre Europa-planer.


Ratan Tata vil bringe Nano ut i verden
1 Lakh
Nå har det vært spekulert rundt Tatas overtagelse av de britiske luksusmerkene i månedsvis, så dette skal vi ikke trøtte dere med. Vi bare nevner at salgssummen det er snakk om er i størrelsesorden 1 milliard britiske pund.
Her er de første bildene av Nano
Men det er småbilen Nano det nå dreier seg om. Den såkalte 1 Lakh-bilen (rundt 14 000 kroner) skal få indere til å løpe mann av huse for å bytte inn sine to- og trehjulinger til den kompakte småbilen som i følge Tata skal holde en god standard og et akseptabelt sikkerhetsnivå på tross av sin lave pris.
Søker samarbeid
Bra nok til også å kunne selges i Europa, sa styreformann Ratan Tata da han presentert bilen i Genève denne uka.
- Vi begrenser oss ikke til Øst-Europa, og Vest-Europa er et marked vi absolutt skal se nærmere på, sa han. Tata er på jakt etter samarbeidspartnere, noe Tata-sjefen har formidlet til blant andre Carlos Ghosn, sjefen for Renault-Nissan.
Renault produserer den populære og rimelige Dacia Logan i Romania og flere andre steder i verden, og det er tilsvarende løsninger Tata ønsker å finne for Nano.
Les også Logan ut i verden