-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Opels forhandlere dropper Frontera
En liten kuriositet fra de pågående Gruppeunntak-dragkampene. I Tyskland ville Opel at forhandlere over en viss størrelse (250 nye biler/år) skulle ha en Frontera som dem-vogn. Nei sa forhandlerne og gikk til retten med saken.

For forhandlerne var dette en viktig sak. Utgående modell (alt for sent utgående i følge de fleste) som nesten ikke selges. Under 50 biler pr. måned for tiden (1 hittil i år i Norge), hvilket blant annet betyr at modellen ender under "andre" i registreringsstatistikken. (Var det derfor mange av oss som trodde at Frontera for lengst var tatt livet av?)
Men Opel trodde allikevel, i følge forhandlerforeningens dokumentasjon for retten, at de "med begrunnelse i de nye grunnleggende operative standardene skulle kunne skyve sitt eget lager av nesten uselgelige biler i retning av forhandlerne".
Retten var helt enig i at dette ikke var akseptabelt. Forhandlerforeningen pekte etterpå fornøyd på at en dem-bil skulle brukes til å lokke kunder inn til selgeren. Men en Frontera foran døren ville vel nærmest det motsatte være tilfelle.