-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ambisiøse Land Rover planer
Denne uken skal Ford komme med en fem-års plan for Land Rover. Alle signaler tyder på at den blir ambisiøs.

Med 178.000 biler produsert i fjor, peker dette mot en årlig produksjon på ca 275.000 biler om fem år. De første modellene som skal nyte godt av kontant-injeksjonen er for øvrig en ny utgave av topp-modellen, Range Rover (som ble klargjort av BMW-regimet) og nye utgaver av Freelander som skal debutere både i USA og Japan nå.
For å sette de 150 millioner pund i perspektiv: det er mindre enn 10% av det Ford betalte for å overta Land Rover.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no