-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Bilen etter 2025
Går det som politikerne vil, skal vi kunne kjøpe utslippsfrie biler etter 2025. På Arendalsuka skal temaet debatteres.
Norge har høye ambisjoner når det gjelder nullutslipp og bruk av ny teknologi. Er vi for optimistiske?
Kan norske politikere styre utviklingen gjennom en ambisiøs nasjonal politikk? Eller må norske myndigheter i større grad føye seg etter bilindustrien, europeisk politikk og bilistenes behov?
Jon Winding-Sørensen, redaktør i Bilforlaget, vil gi et nyttig historisk og humoristisk perspektiv på bilprognostisering: Først ved å mimre tilbake til året 1919 og bilbransjens spådommer for fremtiden. Så ved å si hva han tror om dagens sprikende prognoser for bilen etter 2025.
Børre Skiaker, generalsekretær i KNA, vil deretter fortelle hvorfor vi trenger en mer diversifisert politikk: Hva kan vi lære av fortidens feilsteg? Hvilke behov vil bilistene ha før og etter 2025? Hvordan balansere hensynet til miljø og mobilitet? Og – ikke minst – hvordan blir virkeligheten for bilen etter 2025?
Øyvind Solberg Thorsen, direktør i OFV, avslutter samtalen med spørsmål og svar, refleksjoner og plenumsdiskusjon om bilens og dens fremtid.
Arrangementet avvikles i Samferdselsteltet foran Arendal gamle rådhus i dag 12. august kl. 17.30-19.00. Interesserte ønskes hjertelig velkommen.