-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mini-salg i toppfart
Det var selvfølgelig en rekke engelske Mini-fans som sverget på at de ikke ville kunne like den nye Minien når den engang kom. Det er mulig de fremdeles ikke kan det, men det er ganske mange andre som gjør det. Bestillingene strømmer på.

Men hvor lenge sørger man over en avdød? Begeistrede engelske forhandlere rapporterer om bestillinger som virkelig tar av. Første åpningsdag på utstillingen kunne BMW fortelle om 55 faste bestillinger, etter det har antallet ligget på mellom 40 og 50 hver dag, og økende. Dette på en bil om hvilket man ikke har garantert annet enn at den skal bli dyr, og at den ikke kommer i produksjon før neste sommer.
Det er dessuten ting som tyder på at Mark I fraksjonen av Miniens venner også aksepterer tyskeren. De fleste Mini-nettsteder vi har vært innom har hatt sine omtaler av nykommeren, og de fleste av disse har vært positive. BMW har også hatt besøk av flere Mini-klubber, og har lagt vekt på å indoktrinere dem med Det Nye Budskapet.
Dersom Minien virkelig skulle finne på å bli en suksess i Europa, er den vel det første virkelig retro-designet på fire hjul som har slått til. Beetle er ikke noen utpreget suksess og PT Cruiser er adskillig tregere enn ventet.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no