-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Stadig flere motorsykler,
også fra Honda
Ante det ikke, men Honda forteller at det i fjor ble solgt ca. 21 millioner motorsykler i verden. Ikke bare det, de ser for seg en global produksjon på 30 millioner enheter om noen år.

Hondas mål er å bygge 6,25 millioner motorsykler i 2003, det er en økning på 50 prosent i forhold til fjorårets produksjonstall og betyr at Honda ser for seg en enda større global markedsandel enn de har nå.
I dag tar produksjonen hjemme i Japan seg av 20 prosent av verdens samlede motorsykkelproduksjon. I løpet av to år vil den andelen synke til 10 prosent, fortalte Honda.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no