-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Viktig melding til Egil Otter
De fleste av dere har opplevd NAFs informasjonshøvding Egil Otter i en eller annen form. På TV eller radio eller i NAF-bladet eller andre steder. Ikke så mange av dere har opplevd ham som ivrig medlem av Renault-klubben. Her er en melding til Otter i alle hans roller:

det er forresten et godt arbeid du gjør som redaktør av Renault-klubb bladet, men det er ikke det jeg skulle fortelle deg nå.
Det er sikkert noen som vet at egentlig er du en Renault Dauphine-fyr, men det gjør ikke noe at flere får vite at du, som egentlig kan boltre deg i nye biler døgnet rundt, har en av verdens peneste Dauphiner.
Det burde du være stolt av, og er det sikkert også – men hva du ikke behøver være så stolt av er den fryktelige Keweten som kjører rundt i Oslo (når den en sjelden gang går) med NAF-logoer rund baut.
Nå – og det er det som er meldingen – har du muligheter til å forene begge disse rollene: miljø-alibist og Dauphine-eier. For hvis du tar en tur til bilutstillingen i Toronto, som åpner i dag, vil du se en rekke flunkende nye, blanke og vakre, tilsynelatende Dauphiner.
Et canadisk selskap, som av alle ting heter Feel Good Cars, har tatt gamle Dauphiner, skrelt dem for det mekaniske, restaurert chassis og karosseri og interiør til A1-nivå, og så lagt inn det siste av elektronikk og elektrisk drivlinje.
Bilen selv byr på vanlige elektrobil-kvaliteter, eller mangel på sådanne, som du kjenner godt til. Bilen påstås å kunne klare 100 km/t, og ha en rekkevidde på 80 km. Men vi vet jo begge at dette er teori, og ingen av disse tingene kan i hvert fall skje simultant. Men med el-bilens begrensninger måtte det da være mye stiligere for NAFs informasjonssjef å komme kjørende i en 0-stilt el-Dauphine når du skal bort til Radio En eller TV 2 og hva de heter alle disse urbane forbindelsene dine.
Nå vet jeg ikke hvordan reisebyrået ditt fungerer for tiden, det er mange år siden det ble fortalt at de hadde greid å skaffe en fyr flybillett til Otta når han skulle til Ottawa – det høres helt urimelig ut at det går an å finne en kode på Otta. Men i hvert fall, det er Toronto du skal be om, du kan ta det på veien til utstillingen i Geneve, og du finner standen deres i SkyDome stand nr. A1, rett ved siden av Land Rover.
Får jeg bli med på den første turen?
Hilsen Jon