-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
MG-avsløring, trinn to
MG er tidlig ute. Nesten en hel måned før bilen skal debutere på utstillingen i Shanghai, kommer de første bildene av den.
OPPDATERT MED FERSKE BILDER FRA UTSTILLINGEN i SINGAPORE
Tidligere har vi hatt ganske gode renderinger som viser at MG er på vei med en Miata-type bil inn i det 21. århundre. Og de gjør det med stil.
Åpen toseter, man kunne ikke regnet med mindre fra MG – selv om merket nå er kinesisk. Og med svært moderne linjer, uten at det på noen måte tar av.
De sier ikke noe om de planlegger produksjon, men dersom denne kommer i omtrent denne fasongen, akkurat tidsnok til 100-års jubileet i 2024, ville jeg ikke blitt forundret – jeg hadde applaudert begeistret.
Det eneste de sier er at de bruker bilen til å se nærmere på merkets sportsbil-fremtid.
Egentlig kan vi ikke se den komplette bilen på disse fire bildene. Men vi ser at den har et panser som er mer power enn den som hadde vært nødvendig for å gjemme bort el-arkitekturen.
Men det er opplagt at her er det MGs roadster-tradisjoner som skal feires, ikke moderne elbil-arkitektur.
Bilen er designet i MGs nye studio midt i London, og designsjefen i den engelske enden av MG-riket, Carl Gotham, sier at «dette er et skikkelig statement som peker rett inn i MGs fremtid, samtidig som man er innom røttene.
Men – enda viktigere – her bygger vi på vår cutting edge teknologi og avanserte design. Sportsbiler er den vesentligste delen av MGs DNA, og Cyberster er et svært spennende konsept for oss.
Det vi kan se er runde hovedlys, men med noen LED-finesser. Vi ser også LED-striper langs karosseriet, blant annet et ‘laser-belte’ som antyder dørenes linjer.
Skulder-linjen får et skikkelig kick opp over bakhjulene og gir sikkert bilen en ganske spennende profil samtidig som hjulene får den oppmerksomheten de skal ha.
Hekken ser også spennende ut, nesten som en Kamm-hekk og med bakhjul med samme tendens i retning av det britiske flagget på en måte vi også har sett hos Mini.
Det eneste de foreløpig har sagt om spesifikasjoner er rekkevidde på 800 km og nulltilhundre på mindre enn tre. Og 5G oppkobling. Resten får vi vente med til vi får mer info.