-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nå kommer Defender med plugg
Land Rover har i dag offentliggjort detaljer rundt den ladbare versjonen av Defender. Bilen kan leveres fra tidlig 2021.
Defender Plug-in Hybrid kombinerer en 2,0-liters bensinmotor med en kraftig elmotor på 105 kW. Det gir bilen en samlet effekt på 404 hestekrefter og et dreiememoment på 640 Newtonmeter.
Batteriet har en kapasitet på 19,2 kWt, men den elektriske rekkevidden er oppgitt til beskjedne 43 kilometer. Snittforbruket er 0,33 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 74 gram per kilometer.
PHEV-versjonen blir kun tilgjengelig som 110-modell (lang akselavstand), og leverer ifølge Land Rover en fin blanding av fremkommelighet og komfort.
Av ytelser oppgir Land Rover en akselerasjon til 100 km/t på 5,6 sekunder og en toppfart på 209 km/t.
Standard på alle Defender P400e-modeller er 20-tommers felger, elektronisk luftfjæring og ladeport. Modellen leveres med Type 3-ladekabel som standard, men en valgfri Type 2-kabel er også tilgjengelig. Med Type 3-ladekabel kan du lade bilen din til 80% på rundt to timer.
Spesifikt for PHEV-varianten er den regenerative bremsingen, som er en viktig komponent for å kunne oppnå en god helelektrisk kjøreopplevelse, og ønsket rekkevidde.
Bilen har ifølge produsenten de velkjente terrengegenskapene du forventer å finne i en Defender. Videre lover de at off-road funksjonene fungerer like godt i helelektrisk modus, og bilen har samme taueevne som de andre modellene, med opptil 3000 kg.
Prisene er foreløpig ikke fastlagt, men Defender P400e har forventet levering fra januar 2021.