-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ny plattform gir økt rekkevidde
Peugeot E-3008: Nå er startprisen klar
Peugeots nye E-3008 skal koste fra 428.900 kroner og er på plass til våren.
Peugeot E-3008 er den første modellen som bruker Stellantis' helt nye plattform, STLA Medium. Plattformen tilbyr større biler, firehjulsdrift, høyere ytelser, bedre effektivitet, tilhengervekt og rekkevidde på opptil 700 kilometer.
Innstegsmodellen får en motor med 210 hestekrefter. Denne bilen får forhjulsdrift, et batteri med nettostørrelse på 73 kWt og en rekkevidde på opptil 525 kilometer.
Senere kommer også firehjulsdrift og 700 kilometer rekkevidde. Maks ladehastighet er 160 kW.
Smartlading er mulig, og gjør at bilen kan tilpasse ladingen for å redusere ladekostnader.
Det er også mulig med «vehicle to load» slik at elektrisk utstyr kan driftes av bilen. Effekten er 3 kW.
Sportslig og praktisk
Peugeot E-3008 har en lengde på 4,54 meter og er 9,5 cm lengre, 5,4 cm bredere og 2 cm høyere enn dagens 3008. E-3008 har også 5,5 centimeter lengre akselavstand. Bakkeklaringen er 19,8 centimeter.
Bagasjerommet har en kapasitet på 520 liter og tilhengervekten ligger mellom 1200 og 1350 kg avhengig av modell.
– E-3008 er den viktigste Peugeot-lanseringen i Norge på mange år, og vi er svært fornøyde med en startpris på 428.900 kroner. Med STLA-medium som basis er Peugeot godt i gang med neste generasjon elbiler, sier Rune Hensel, direktør for Peugeot hos Bertel O. Steen.
Leveringene av Peugeot E-3008 starter til våren, og du kan lese mer og se stort bildegalleri i vår forhåndsomtale.