-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Ny plattform gir økt rekkevidde
Peugeot E-3008: Nå er startprisen klar
Peugeots nye E-3008 skal koste fra 428.900 kroner og er på plass til våren.
Peugeot E-3008 er den første modellen som bruker Stellantis' helt nye plattform, STLA Medium. Plattformen tilbyr større biler, firehjulsdrift, høyere ytelser, bedre effektivitet, tilhengervekt og rekkevidde på opptil 700 kilometer.
Innstegsmodellen får en motor med 210 hestekrefter. Denne bilen får forhjulsdrift, et batteri med nettostørrelse på 73 kWt og en rekkevidde på opptil 525 kilometer.
Senere kommer også firehjulsdrift og 700 kilometer rekkevidde. Maks ladehastighet er 160 kW.
Smartlading er mulig, og gjør at bilen kan tilpasse ladingen for å redusere ladekostnader.
Det er også mulig med «vehicle to load» slik at elektrisk utstyr kan driftes av bilen. Effekten er 3 kW.
Sportslig og praktisk
Peugeot E-3008 har en lengde på 4,54 meter og er 9,5 cm lengre, 5,4 cm bredere og 2 cm høyere enn dagens 3008. E-3008 har også 5,5 centimeter lengre akselavstand. Bakkeklaringen er 19,8 centimeter.
Bagasjerommet har en kapasitet på 520 liter og tilhengervekten ligger mellom 1200 og 1350 kg avhengig av modell.
– E-3008 er den viktigste Peugeot-lanseringen i Norge på mange år, og vi er svært fornøyde med en startpris på 428.900 kroner. Med STLA-medium som basis er Peugeot godt i gang med neste generasjon elbiler, sier Rune Hensel, direktør for Peugeot hos Bertel O. Steen.
Leveringene av Peugeot E-3008 starter til våren, og du kan lese mer og se stort bildegalleri i vår forhåndsomtale.