-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Her er nye Peugeot E-3008
Ny plattform åpner for lang rekkevidde
Etter flere teasere har Peugeot i dag avduket sin splitter nye E-3008. Bilen er bygget på en helt ny plattform, og det betyr både rekkevidde og ladefart på nivå med de tøffeste konkurrentene.
Det er Stellantis STLA Medium plattformen som danner grunnlaget for nykommeren, og det åpner en ny verden sammenlignet med øvrige modeller fra Stellantis-familien som bygges på plattformer som opprinnelig ble designet for fossile biler.
Her snakker de rekkevidde på inntil 700 kilometer og 160 kW hurtiglading som topper batteriene på en halvtime. Og selvsagt mulighet for OTA som gjør at du slipper verkstedbesøk når programvaren skal oppgraderes.
Bilen skal leveres med tre alternative drivlinjer. Basisversjonen har 210 hester, så fins det en Long Range-utgave med 230 hk og – det som garantert blir den norske favoritten – en AWD-versjon med en motor på hver aksel og samlet effekt på 320 hestekrefter.
210-hesteren og AWD-utgaven har begge en batteripakke på 73 kWt og oppgitt rekkevidde på 525 kilometer. Long Range versjonen kan skilte med en rekkevidde på hele 700 kilometer takket være en batteripakke på 98 kWt.
E-3008 har en lengde på 454 centimeter, er 189 cm bred og 164 cm høy. Bagasjerommet har en kapasitet på 520 liter, og du kan trekke tilhenger på inntil 1350 kg avhengig av modell.
Som tilfellet er med dagens modell, får også E-3008 en storebror med enda bedre plass. Peugeot lover ytterligere informasjon om modellen som selvsagt skal hete E-5008 på starten av 2024, omtrent samtidig som leveringene av E-3008 starter.