-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Spionbilder:
Mercedes EQC sedan på kornet
Det jobbes på høygir med nye elbiler i Stuttgart. Her er tidlige bilder av den elektriske C-Klassen. Du får neppe se den før i 2025.
I september kunne vi avsløre at en ny EQC er under utvikling, og den vil nok få tilleggsbetegnelsen SUV, for her er en sedan som også kan gjøre krav på EQC-betegnelsen.
I format vil denne ligge nær opptil C-Klassen, men designmessig vil den skille seg ut med en annen front samtidig som den får aerodynamiske detaljer som skal sørge for lengst mulig rekkevidde.
Denne tidlige prototypen er foreløpig godt kamuflert, men vi kan regne med den får designtrekk fra lekre Concept CLA Class som vi møtte på bilutstillingen i München i september.
Vi har også vist spionbilder av en kompakt elbil under testing, og disse to vil sammen med nye EQC SUV bli basert på den nye MMA-plattformen som primært er designet for elbiler opp til og med EQC.
Det er sparsomt med tekniske detaljer foreløpig, men vi kan regne med rekkevidde på minst 500 kilometer og ladehastighet på rundt 200 kW for de kompakte Mercedes-modellene med markedslansering fra 2025 og fremover.