-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Spionbilder:
Mercedes EQC sedan på kornet
Det jobbes på høygir med nye elbiler i Stuttgart. Her er tidlige bilder av den elektriske C-Klassen. Du får neppe se den før i 2025.
I september kunne vi avsløre at en ny EQC er under utvikling, og den vil nok få tilleggsbetegnelsen SUV, for her er en sedan som også kan gjøre krav på EQC-betegnelsen.
I format vil denne ligge nær opptil C-Klassen, men designmessig vil den skille seg ut med en annen front samtidig som den får aerodynamiske detaljer som skal sørge for lengst mulig rekkevidde.
Denne tidlige prototypen er foreløpig godt kamuflert, men vi kan regne med den får designtrekk fra lekre Concept CLA Class som vi møtte på bilutstillingen i München i september.
Vi har også vist spionbilder av en kompakt elbil under testing, og disse to vil sammen med nye EQC SUV bli basert på den nye MMA-plattformen som primært er designet for elbiler opp til og med EQC.
Det er sparsomt med tekniske detaljer foreløpig, men vi kan regne med rekkevidde på minst 500 kilometer og ladehastighet på rundt 200 kW for de kompakte Mercedes-modellene med markedslansering fra 2025 og fremover.