-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Mercedes-Benz EQC Sedan](https://image.bilnorge.no/4076402.webp?imageId=4076402&x=0.00&y=23.63&cropw=100.00&croph=70.83&width=960&height=452&format=jpg)
Spionbilder:
Mercedes EQC sedan på kornet
Det jobbes på høygir med nye elbiler i Stuttgart. Her er tidlige bilder av den elektriske C-Klassen. Du får neppe se den før i 2025.
I september kunne vi avsløre at en ny EQC er under utvikling, og den vil nok få tilleggsbetegnelsen SUV, for her er en sedan som også kan gjøre krav på EQC-betegnelsen.
I format vil denne ligge nær opptil C-Klassen, men designmessig vil den skille seg ut med en annen front samtidig som den får aerodynamiske detaljer som skal sørge for lengst mulig rekkevidde.
Denne tidlige prototypen er foreløpig godt kamuflert, men vi kan regne med den får designtrekk fra lekre Concept CLA Class som vi møtte på bilutstillingen i München i september.
Vi har også vist spionbilder av en kompakt elbil under testing, og disse to vil sammen med nye EQC SUV bli basert på den nye MMA-plattformen som primært er designet for elbiler opp til og med EQC.
Det er sparsomt med tekniske detaljer foreløpig, men vi kan regne med rekkevidde på minst 500 kilometer og ladehastighet på rundt 200 kW for de kompakte Mercedes-modellene med markedslansering fra 2025 og fremover.