-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Spionbilder:
Mercedes EQC sedan på kornet
Det jobbes på høygir med nye elbiler i Stuttgart. Her er tidlige bilder av den elektriske C-Klassen. Du får neppe se den før i 2025.
I september kunne vi avsløre at en ny EQC er under utvikling, og den vil nok få tilleggsbetegnelsen SUV, for her er en sedan som også kan gjøre krav på EQC-betegnelsen.
I format vil denne ligge nær opptil C-Klassen, men designmessig vil den skille seg ut med en annen front samtidig som den får aerodynamiske detaljer som skal sørge for lengst mulig rekkevidde.
Denne tidlige prototypen er foreløpig godt kamuflert, men vi kan regne med den får designtrekk fra lekre Concept CLA Class som vi møtte på bilutstillingen i München i september.
Vi har også vist spionbilder av en kompakt elbil under testing, og disse to vil sammen med nye EQC SUV bli basert på den nye MMA-plattformen som primært er designet for elbiler opp til og med EQC.
Det er sparsomt med tekniske detaljer foreløpig, men vi kan regne med rekkevidde på minst 500 kilometer og ladehastighet på rundt 200 kW for de kompakte Mercedes-modellene med markedslansering fra 2025 og fremover.