-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Spionbilder:
Mercedes EQC sedan på kornet
Det jobbes på høygir med nye elbiler i Stuttgart. Her er tidlige bilder av den elektriske C-Klassen. Du får neppe se den før i 2025.
I september kunne vi avsløre at en ny EQC er under utvikling, og den vil nok få tilleggsbetegnelsen SUV, for her er en sedan som også kan gjøre krav på EQC-betegnelsen.
I format vil denne ligge nær opptil C-Klassen, men designmessig vil den skille seg ut med en annen front samtidig som den får aerodynamiske detaljer som skal sørge for lengst mulig rekkevidde.
Denne tidlige prototypen er foreløpig godt kamuflert, men vi kan regne med den får designtrekk fra lekre Concept CLA Class som vi møtte på bilutstillingen i München i september.
Vi har også vist spionbilder av en kompakt elbil under testing, og disse to vil sammen med nye EQC SUV bli basert på den nye MMA-plattformen som primært er designet for elbiler opp til og med EQC.
Det er sparsomt med tekniske detaljer foreløpig, men vi kan regne med rekkevidde på minst 500 kilometer og ladehastighet på rundt 200 kW for de kompakte Mercedes-modellene med markedslansering fra 2025 og fremover.