-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Tidenes minste Lexus
Lexus viser konseptbilen LF-SA. Hvis den lanseres kan den gå Audi og BMW i næringen.
Man kan trygt kalle dette aggressiv design, men det kan jo være et nyttig verktøy om man ønsker å vekke oppsikt på en bilutstilling.
LF-SA Concept er det mest kompakte Lexus noensinne har vist, med en lengde på 340 cm, en bredde på 170 og en høyde på 143 cm.
Vi er med andre ord i den mest kompakte delen av premium-segmentet, der kun BMW-eide Mini og Audi A1 har vært representert til nå.
Realistisk?
Lexus hevder det ikke foreligger noen produksjonsplaner for en så kompakt modell, men om den skulle realiseres kan det tidligst skje i 2018.