-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
ID.4 GTX på steroider
Volkswagen har utviklet den elektriske offroad-konseptbilen ID.XTREME. De skryter av solide terrengegenskaper, 378 hestekrefter og drift på alle fire hjul.
– Vår elbilplattform, MEB, har et enormt teknisk potensial. For mange av våre kunder er bilen mye mer enn bare et transportmiddel. Med ID.XTREME, løfter vi den elektriske mobiliteten til et nytt ytelsesnivå, forteller Silke Bagschik, som er ansvarlig for ID.-porteføljen i Volkswagen.
Konseptbilen er utviklet som et unikt terrengkjøretøy med røft utseende og mye kraft. Bilen har hele 387 hestekrefter – 88 hester mer enn i toppmodellen ID.4 GTX.
Eksteriørt fremstår ID.XTREME som en terrengbil med 18-tommers offroadfelger og 50 mm brede hjulbuer.
Takrailen er utstyrt med en LED-bar, og med det helt lukkede understellet av aluminium fremstår bilen som en tøff elbil som enkelt kan ta seg frem utenfor allfarvei.
Også lydmessig har ID. XTREME noe unikt å by på. Den spesielle kjørelyden, som er utviklet i samarbeid med Volkswagen Design, kommer via en lydgenerator i hjulhuset.
Innvendig finner vi spesielle detaljer som nye seter, og flere elementer i en sporty oransjetone.
Volkswagen jobber aktivt og bevisst med å redusere klimaavtrykket fra bilproduksjonen. Derfor har testbilen blitt utstyr med et brukt batteri på 77 kWh (netto) hentet fra en tidligere testbil.
Konseptet ble avduket under ID.Treffen i sveitsiske Locarno – en event for elbilentusiaster etter modell fra de årlige GTI-samlingene i østerrikske Wörthersee.