-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
ID.4 GTX på steroider
Volkswagen har utviklet den elektriske offroad-konseptbilen ID.XTREME. De skryter av solide terrengegenskaper, 378 hestekrefter og drift på alle fire hjul.
– Vår elbilplattform, MEB, har et enormt teknisk potensial. For mange av våre kunder er bilen mye mer enn bare et transportmiddel. Med ID.XTREME, løfter vi den elektriske mobiliteten til et nytt ytelsesnivå, forteller Silke Bagschik, som er ansvarlig for ID.-porteføljen i Volkswagen.
Konseptbilen er utviklet som et unikt terrengkjøretøy med røft utseende og mye kraft. Bilen har hele 387 hestekrefter – 88 hester mer enn i toppmodellen ID.4 GTX.
Eksteriørt fremstår ID.XTREME som en terrengbil med 18-tommers offroadfelger og 50 mm brede hjulbuer.
Takrailen er utstyrt med en LED-bar, og med det helt lukkede understellet av aluminium fremstår bilen som en tøff elbil som enkelt kan ta seg frem utenfor allfarvei.
Også lydmessig har ID. XTREME noe unikt å by på. Den spesielle kjørelyden, som er utviklet i samarbeid med Volkswagen Design, kommer via en lydgenerator i hjulhuset.
Innvendig finner vi spesielle detaljer som nye seter, og flere elementer i en sporty oransjetone.
Volkswagen jobber aktivt og bevisst med å redusere klimaavtrykket fra bilproduksjonen. Derfor har testbilen blitt utstyr med et brukt batteri på 77 kWh (netto) hentet fra en tidligere testbil.
Konseptet ble avduket under ID.Treffen i sveitsiske Locarno – en event for elbilentusiaster etter modell fra de årlige GTI-samlingene i østerrikske Wörthersee.