-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
ID.4 GTX på steroider
Volkswagen har utviklet den elektriske offroad-konseptbilen ID.XTREME. De skryter av solide terrengegenskaper, 378 hestekrefter og drift på alle fire hjul.
– Vår elbilplattform, MEB, har et enormt teknisk potensial. For mange av våre kunder er bilen mye mer enn bare et transportmiddel. Med ID.XTREME, løfter vi den elektriske mobiliteten til et nytt ytelsesnivå, forteller Silke Bagschik, som er ansvarlig for ID.-porteføljen i Volkswagen.
Konseptbilen er utviklet som et unikt terrengkjøretøy med røft utseende og mye kraft. Bilen har hele 387 hestekrefter – 88 hester mer enn i toppmodellen ID.4 GTX.
Eksteriørt fremstår ID.XTREME som en terrengbil med 18-tommers offroadfelger og 50 mm brede hjulbuer.
Takrailen er utstyrt med en LED-bar, og med det helt lukkede understellet av aluminium fremstår bilen som en tøff elbil som enkelt kan ta seg frem utenfor allfarvei.
Også lydmessig har ID. XTREME noe unikt å by på. Den spesielle kjørelyden, som er utviklet i samarbeid med Volkswagen Design, kommer via en lydgenerator i hjulhuset.
Innvendig finner vi spesielle detaljer som nye seter, og flere elementer i en sporty oransjetone.
Volkswagen jobber aktivt og bevisst med å redusere klimaavtrykket fra bilproduksjonen. Derfor har testbilen blitt utstyr med et brukt batteri på 77 kWh (netto) hentet fra en tidligere testbil.
Konseptet ble avduket under ID.Treffen i sveitsiske Locarno – en event for elbilentusiaster etter modell fra de årlige GTI-samlingene i østerrikske Wörthersee.