-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Evoque med en vri
For noen skiller ikke Range Rover Evoque seg nok ut. Hamann kommer til unnsetning!
Hamann er ikke helt ukjent med å modifisere standardbiler til helt på grensen av det som er smakfullt – BMW M5 fikk en overhaling tidligere i år.
Og nå er det Range Rovers minstemann som står for tur. Evoque skiller seg allerede ut i trafikkbildet, men nå som flere av de ruller rundt, er det kanskje noen som føler for å ta det et steg videre.
Breddet, trimmet, stylet, innredet. Hamann har krysset av alle punktene for oppgraderinger.
Under panseret er bensinmotoren jaget opp fra 240 til 278 hestekrefter, mens dieselmotorene har økt fra 150 (eD4/TD4) og 190 (SD4) til henholdsvis 181 og 221. Dreiemomentet har økt med 65 Newtonmeter for alle motorer, til totalt 405 for bensinmotoren og 445/465/485 for dieselmotorene (eD4/TD4/SD4).
BilNorge har også kjørt den vanlige Evoque
De breddete skjermene er utgangspunktet for hele stylingpakken, i følge Hamann. De setter standarden, og resten – som sideskjørt og bak- og forfangere – følger bare i fotsporene.
For at hjulene ikke skal se puslete ut, har sporvidden økt med 70 mm foran og 80 mm bak.
Felgene er 22 tommer store, med antrasitt-eiker og titaniumbolter, for å redusere vekten selvsagt.
For at sjåføren og passasjerene ikke skal glemme hvordan bil ser ut utvendig, tilbyr Hamann også en overhaling innvendig. Gulvmatter, seter og skinntrekk på resten av interiøret sørger for det Hamann kaller "en komplettering av den totale følelsen av skjønnhet".
Om du nå sitter med Evoque-nøklene i lomma, og tenker at dette er akkurat det du er på jakt etter, kan det være godt å vite at Hamann tar for seg både tre- og fem-dørs Evoque. Her skal alle få.
Oppgraderingen er tilgjengelig allerede – til en pris Hamann ikke vil oppgi.