-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Evoque med en vri
For noen skiller ikke Range Rover Evoque seg nok ut. Hamann kommer til unnsetning!
Hamann er ikke helt ukjent med å modifisere standardbiler til helt på grensen av det som er smakfullt – BMW M5 fikk en overhaling tidligere i år.
Og nå er det Range Rovers minstemann som står for tur. Evoque skiller seg allerede ut i trafikkbildet, men nå som flere av de ruller rundt, er det kanskje noen som føler for å ta det et steg videre.
Breddet, trimmet, stylet, innredet. Hamann har krysset av alle punktene for oppgraderinger.
Under panseret er bensinmotoren jaget opp fra 240 til 278 hestekrefter, mens dieselmotorene har økt fra 150 (eD4/TD4) og 190 (SD4) til henholdsvis 181 og 221. Dreiemomentet har økt med 65 Newtonmeter for alle motorer, til totalt 405 for bensinmotoren og 445/465/485 for dieselmotorene (eD4/TD4/SD4).
BilNorge har også kjørt den vanlige Evoque
De breddete skjermene er utgangspunktet for hele stylingpakken, i følge Hamann. De setter standarden, og resten – som sideskjørt og bak- og forfangere – følger bare i fotsporene.
For at hjulene ikke skal se puslete ut, har sporvidden økt med 70 mm foran og 80 mm bak.
Felgene er 22 tommer store, med antrasitt-eiker og titaniumbolter, for å redusere vekten selvsagt.
For at sjåføren og passasjerene ikke skal glemme hvordan bil ser ut utvendig, tilbyr Hamann også en overhaling innvendig. Gulvmatter, seter og skinntrekk på resten av interiøret sørger for det Hamann kaller "en komplettering av den totale følelsen av skjønnhet".
Om du nå sitter med Evoque-nøklene i lomma, og tenker at dette er akkurat det du er på jakt etter, kan det være godt å vite at Hamann tar for seg både tre- og fem-dørs Evoque. Her skal alle få.
Oppgraderingen er tilgjengelig allerede – til en pris Hamann ikke vil oppgi.