-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Evoque med en vri
For noen skiller ikke Range Rover Evoque seg nok ut. Hamann kommer til unnsetning!
Hamann er ikke helt ukjent med å modifisere standardbiler til helt på grensen av det som er smakfullt – BMW M5 fikk en overhaling tidligere i år.
Og nå er det Range Rovers minstemann som står for tur. Evoque skiller seg allerede ut i trafikkbildet, men nå som flere av de ruller rundt, er det kanskje noen som føler for å ta det et steg videre.
Breddet, trimmet, stylet, innredet. Hamann har krysset av alle punktene for oppgraderinger.
Under panseret er bensinmotoren jaget opp fra 240 til 278 hestekrefter, mens dieselmotorene har økt fra 150 (eD4/TD4) og 190 (SD4) til henholdsvis 181 og 221. Dreiemomentet har økt med 65 Newtonmeter for alle motorer, til totalt 405 for bensinmotoren og 445/465/485 for dieselmotorene (eD4/TD4/SD4).
BilNorge har også kjørt den vanlige Evoque
De breddete skjermene er utgangspunktet for hele stylingpakken, i følge Hamann. De setter standarden, og resten – som sideskjørt og bak- og forfangere – følger bare i fotsporene.
For at hjulene ikke skal se puslete ut, har sporvidden økt med 70 mm foran og 80 mm bak.
Felgene er 22 tommer store, med antrasitt-eiker og titaniumbolter, for å redusere vekten selvsagt.
For at sjåføren og passasjerene ikke skal glemme hvordan bil ser ut utvendig, tilbyr Hamann også en overhaling innvendig. Gulvmatter, seter og skinntrekk på resten av interiøret sørger for det Hamann kaller "en komplettering av den totale følelsen av skjønnhet".
Om du nå sitter med Evoque-nøklene i lomma, og tenker at dette er akkurat det du er på jakt etter, kan det være godt å vite at Hamann tar for seg både tre- og fem-dørs Evoque. Her skal alle få.
Oppgraderingen er tilgjengelig allerede – til en pris Hamann ikke vil oppgi.