-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Langt fra sunn fornuft
I disse dager lanserer Renault sin nye gateracer på hjemmemarkedet, Clio Renault Sport V6. For å få plass til den midtstilte motoren er baksetene fjernet.
Clio Renault Sport V6 har som navnet tilsier V6-motor. Den har et volum på 3 liter, er utstyrt med 24 ventiler og yter 230 hk. Nok til å flytte bilen fra 0 til 100 km/t på 6,3 sekunder. Motoren er midtstilt og spesialbilen har derfor bare to seter. I Frankrike får sportsbilen en pris på 240.000 franc. Til Norge kommer den først neste sommer, og vil da koste drøyt en halv million.
Klarer du deg med litt mindre krefter og har tid til å vente et sekund lenger med å nå 100 km/t er Renault Clio Sport 2,0 16V et godt alternativ. Den er snart klar for det norske markedet og får en prislapp på rundt 300.000 kroner. Bilen yter 169hk og blir en spennende og velutstyrt utfordrer til de kompakte GTi-modllene som allerede finnes på markedet.
BILDER:
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra
Stort bilde fra siden
Stort bilde av eksosrør
Stort bilde av motor
Stort bilde av interiør
Stort bilde av Clio Trophy
LES OGSÅ:
Renault Clio Trophy: Den fødte racer
Av Terje Ringen – Bilnorge.no