-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Populær Nissan skal fornyes
Den er populær både i Europa og i Amerika, selv om den går under to forskjellige betegnelser.
Det er Nissan Rogue som her er knipset under testing, hos oss bedre kjent som X-Trail.
Vi har allerede vist renderinger av neste generasjon Qashqai som skal på markedet i 2020, og siden de to modellene deler plattform og en rekke komponenter er det naturlig at generasjonsskiftet skjer noenlunde samtidig.
Mens Qashqai er inne i sin andre generasjon har X-Trail kommet en generasjon lenger i utviklingen, men begge var tvers gjennom nye i 2013 og fikk en facelift i 2017, så det er naturlig at de igjen fornyes nå snart.
Selv om modellen på bildene er godt kamuflert mener våre kilder at designen er influert av XMotion Concept som ble vist på Detroit-utstillingen i 2018.
Her er også siste versjon av Nissans V-motion grill på plass, bredere og mer markant slik vi avslørte på renderingene av X-Trail.
Plattformen blir trolig en oppdatert versjon av Renault Nissan Mitsubishi Alliancens CMF-arkitektur. Denne debuterte i dagen X-Trail / Qashqai og ligger under en rekke modeller fra Nissan og Renault.
Interiørbildene viser at det tas drastiske grep her. En stor infotainment-skjerm er plassert øverst på dashbordet, men heldigvis har Nissan beholdt fysiske knapper i nedkant av skjermen med rask tilgang til de viktigste funksjoner.
Instrumentpanelet består av en stor, konfigurerbar skjerm i stedet for konvensjonelle klokker.
Vi ser også at girvelgeren er krympet og modernisert i forhold til den som sitter i dagens modell. Bak den ser vi også et hjul for tilpasning av bilens chassis til kjøreforholdene.
Med hensyn til drivlinjer har Alliancen mye å velge mellom, både fossilt og elektrisk, så vi får nok i det minste se hybride alternativer.