-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Kompakt crosser fra Nissan
Nissan etablerte en ny klasse med sin Qashqai. Nå skal segmentet under denne revolusjoneres. Våpenet heter Qazana.
Det er utrolig at en bil med et så vanskelig navn som Qashqai kan bli en suksess, men det er den definitivt blitt etter å ha utfordret en rekke tradisjonelle modeller i den såkalte Golf-klassen.
På registreringsstatistikken til Opplysningsrådet for Veitrafikken ligger Qashqai hittil i år på en sjetteplass, mellom størrelser som Volvo V70 og Skoda Octavia, med 2661 registreringer. Og salget går strykende også i en rekke andre markeder i Europa.
LES OGSÅ: Qashqai får et ansiktsløft
Nå ønsker Nissan også å etablere en ny biltype i segmentet under Qashqai, og her er de første bevisene på at den artige Qazana som vi møtte på årets Genève-utstilling, nå nærmer seg samlebåndet.
SE: Nissans nye Q-mobil i Genève
Selv om disse spionbildene er av dårlig teknisk kvalitet, avslører de at konseptbilens former i stor grad overføres til produksjonsutgaven av Qazana.
Bildene avslører en aggressiv front med en markant kjeft og store lykter. Taklinjen er buet, som på konseptet, men dørene blir derimot mer tradisjonelle.
De B-stolpeløse utgavene vi møtte i Genève, er nok for kompliserte og dyre til å bli overført til produksjonsutgaven.
Qazana er utviklet av Nissans europeiske designsenter og den skal bygges side om side med Qashqai ved den britiske fabrikken i Sunderland.
Bilen kommer i salg fra høsten 2010, med et utvalg av bensin- og dieselmotorer. Forhjulsdrift blir standard, men om Nissan finner det interessant kan den muligens dukke opp med firehjulsdrift på et senere tidspunkt.